Wednesday, December 2, 2009

Modem streamYx Wosakkkk...

tensen nye la aku... modem streamyx aku rosak...
xley on9 tenet... hadoi... terpakse gak la aku pinjam member aku yg baik ati nk pinjam kn modem dye kat aku...

sesungguh nya on9 malam2 pon besh... bosan2... xpe2... sabar2...

report kat TM pon da wat ari isnin lepas... ari ni br dye nk antar tukar modem tu..

yg lagi bengang ley plak dye kate kol 6 dye da ad kat umah... sbb nyer dye abeh kije kol 5-30... bengang tol la aku... tensen... tensen...

so paling awal kne la ari sabtu or ari ahad.. diyer kate... ni xleh jadi... keras aku...

dye pon cadang kan aku g tukar sendri kat centre dye kat RAWANG sok pg..

aku ingat da slesai... rupe nye ad lg.. aku kne plak tggu dye smpi kol 08.30pg... diyer masok kije..

ceh.. xgune tol.. kne la aku mintak exkius kat bos sok aku nk masok lmbt sbb ad hal...

waaa... tensen2... kne la pinjam lg ye bro lu pny modem seari lg mlm nih..

kekeke...

No comments: