Sunday, December 18, 2011

Sunyi...

Setelah 3 minggu umah aq dikunjungi oleh tetamu istimewa..
Dan tiba masa nya sume kembali seperti biasa..

Yang aku maksudkan kehadiran insan istimewa daripada kampung adalah kehadiran nenek ku d rumah mak aq ini bersama 2 org sepupu ku yg comel2... syafiq dan haikal(abg ngah)..

Riuh rendah umah selama 3 minggu ini.. terutama skali abg ngah.. die yang paling aktif dan buatkan suasana di rumah aku ni x kesunyian..

Malam tadi sume nye sudah balik ke kampung.. dan aku hantar mereka ke Hentian Putra..

yg Besh nya kejadian malam td siap main kejar2 dgn bas.. hehe tertinggal bas..

hahahhaaa... Letih kejar bas.. apa pun pagi ni aku bangun sume nya kembali seperti sedia kala..

Thanks to my Nenek n Spupu2 aku yg datang cni...

bila lg la dorg nk dtg kn...

peace..!!!

No comments: