Monday, November 8, 2010

Hati ku Berdebar Bila bertentang mata dengan nya..

Adakah ini dikatakan cinta?

Aku tidak pasti apakah yang terjadi.. sehingga hatiku berdebar-debar apabila bertentang mata dengan nya.. knp hati ku berdebar kencang pabila bertemu dengan nya...

Perkenalan rasmi ku bermula dengan nya.. seperti biasa akan menanyakan nombor loceng terbang nya.. satu tidak cukup.. kedua2 nombor loceng terbang nya aku minta.. dye memberi tanpa banyak bicara...

Aku meneruskan langkah seterusnya.. telah ditegur oleh rakan ku yang berkata " buat apa tanya no loceng terbang je" lambat... tanya je trus... macam ni... sudah berkahwin ka?? jawabnya.. blum..
aku nampak cincin di jari manis nya.. kemudian aku bertanya pula untuk kepastian kalinya... tunang?... erm.. belum juga..

oooohhhh.. dalam hatiku berkata.. ad chance nih.. hehe . biase la sifat manusia x menyabar.. trus saja tanya da ad bf lom? a.k.a pakwe.. berdebar menanti jawapan nya.. aku pon diam seketika sambil bermain henset.. "Dah..." itu jawab yg keluar dr mulut si gadis ayu itu.. huh... tersentak seketika hatiku.. "kecewa" sikit je la.. hehe 'mengharapkan si gadis itu bujang lg.. hatinya tidak dimiliki oleh lelaki lain..

tapi.. hampa.. rupanya.. hati si gadis ayu itu sudah dimiliki oleh lelaki lain... tp.. aku x kesah.. dan aku berpegang pada kate2 org tua.. klu da jodoh x kemana.. sebenarnya.. aku menulis ini tika hati ku d sangat genting debaran nya pada gadis itu.. untuk meredakan hatiku.. lalu aku pon menulis didalam blog ku ini yg di anggap diari hidup ku.. sket la.. hehehe

k la sampai disini sahaja.. klu ad cite lg.. aku post lg k.. hehe kpd pembaca yg terbaca bende ni.. anggap je perkara biase yg terjadi pada semua mahluk tuhan d dunia ini terutama makhluk yg bernama... manusia..

k cau.. tata..

No comments: