Tuesday, January 26, 2010

Busan

hmm.. da lame aku xpost pape kat blog aku ni ha..

xde mase.. xde mood.. dalam seari dua ni aku rase busan la plak dok umah..

xtau la ap aku nk wat..

hari ni salah satu hari yang wat aku busan n bengang gile ngan pat aku kije (sekolah)

mmg busan gile.. salah satu kes pasal bilik data sekolah aku tuh.. yg wat aku bengang nyer pasal bilik data tu iyelah... bermula dari #####

asal nyer bilik data jarang digunakan.. dan khas untuk cikgu2 tingkatan memasukkan data budak2 tu dalam pc..

so.. bilik data tu akan ada owg guna bile lepas je periksa @ ujian.. bilik data tu bile xde owg gune bile xde exam ke pape ke nmpk la sepi semacam je..

ada la mahluk allah ni lalu lalang kat c2 n nengok2 gak dalam bilik tu senyap xde owg gune n anggap pc2 dalam bilik tu sume rosak..

sedang kan sebelom ni mmg la rosak n aku da repair da g cari sane sini keyboard, mouse, KABEL2..

pastu boley plak la dlm meeting td bangkit pasal hal nih kate nyer bilik data tu sume pc rosak n xbuley gune,...

Paaaaaannnnaaaaassss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je hati aku dengaRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrr...

macam ****** la dowg nih..(xsume la) segelintir yg bangkit kan isu nih je aku mksd kn.. t kang ad yg terbace blog aku ni ha.. kne sue lak aku...

da xpasal2 periuk nasi aku kne cantas...
muakakakakaka...

nasib baek da nk balik aku tau brite nih.. lau x.. 1 ari la aku xde mood nk wat kije..

No comments: