Wednesday, November 4, 2009

mustikarama

Minggu lepas...

aku ngan skola aku de wat makan malam mustikarama dokek2 cni jo... dokek ngan skola... senang sumo nk poei makan malam tu....

hmmm... malam tu pny la happening and besh jugak la... aku ingat kan ramai yg x dtg yela sbb malam kan susah sket dowg nk datang...

nk ikot kan mula nyer hasil jualan tiket malam amal tu pny la lembap... xde sape kate nk pegi... tiket pon x byk la terjual... nasib baek la kontraktor2 ni baek hati bg sumbangan tp xnk pegi....

tp......... ad gak yg pegi...

masa aku sampai kat dewan 2... aku ingat kn x ramai owg.. aku pon x penah lg g dewan 2 so nk kate sesat xla... dlm pejalanan ke makan malam 2 aku ingat da ikot jalan yg betol...

mmg btol la jalan 2 tp ley plak mase2 tu jugak la ad umah cine wat kenduri depan umah halang jalan aku...

aku ingat kn mula-mula 2 da sampai la.. perghhh... meriah tol aku rs malam ney... sampai keluar2 ha owg paking kete..

upenye2... cine wat kenduri da.. depan umah.. ceh...

aku pon U turn balik la pe lg.. cari jalan nk p sane 2 cm ner.. skali aku pon follow la ad satu kete ney.. nmpk cm nk tuju port same ngan aku kn...

aku folow2 sampai la destinasi yg d tuju... kekekke...

sampai je aku kat sne... aku nengok pny la ramai owg kat dewan 2... mula ingat cm xde je owg nk g.. kekekke..

pas aku daftar masok je~~~ aku pon trus la ingat nk cr pat duduk.. upe2-nyer da pnuh... ceh... ramai tol...

dengan awek2 yg cun-cun... pergh... (!!xde la ramai sgt pon yg cun!!)
huahhahaha... aku dengan berbekal kn kamera D60 ngan Speedlite aku pon trus je p shoot gambo2 yg aku rase menarik, n aku xkn dapat laen kali da...

aku shoot sane.... shoot sini... awek2.. makcik2...akak2... abg2.. sume la...
sampai la aku puas shoot...

malam 2 pon ad cabutan bertuah.. tp aku xbertuah la plak malam tue...(cedey siot..)..
so majlis tu pon berjalan la slame 4 jam... aku x sampai abih pon.. kol 11 lebey aku cau sin chi la pe lg...

penat lorh..###shoot### gambor x seberape.. huhuhu...

wokey la tu je aku nk cite... hek22... saje busan2...

No comments: