Friday, November 13, 2009

Hari kantin kat skola den...

hari ney skola den ado buat hari kantin...

ramai gak yg datang n ramai gak yg sporting join skali dlm ari kantin... ad yg menjual mcm2 makanan terutama nye la kn...

aku de gak la sempat bli dua bungkus ns lemak ngan milo ais... sbb lau x makan lapor..
da la kantin skola xbukak kn... so kne la bli n memeriahkan lagi HARI KANTIN skola aku ney...

unit ICT skola ad gak buat program sempena hari kantin skola td... PERLAWANAN Street Fighter...

yg menang nye ad la sowg.. xkn dua owg lak kn yg menang... budak form 2 lau den x silap la kn... huhu...

aku ucap kan tahniah la kat dye... sbb aku pon bkn reti sgt men game ney.. tangan koreh.. kekekke

dan x lame lg pon... dlm minggu depan... skola aku akan bercuti panjang.. sempena cuti ujung tahun 2009...

den harap korg pandai2 la jage diri masing2 mase cuti yer...

ALL D BESH TO ALL....

No comments: