Saturday, May 7, 2011

Happy Mother Days

Assalamualaikum...

Hampir lama aku tidak update bog aku nih...

hari ini 07/05/2011... adalah hari sabtu.. cuti2 hari minggu yg amat2 aku nanti kan dan impikan.. hehehe buKan apa... setelah bekerja seminggu.. tiba masa untuk berehat.. oleh kerana tempat keje aku dan umah begitu jauh.. adalah dalam sejam perjalanan.. jauh tu.. kebas pungkoq2.. hehe

Apabila tiba nya hari cuti di hujung minggu sebegini amatlah aku hargai dengan macam2 aktiviti.. yg pastinya... tdo sepuas2 nya.. lepas tido.. bangun tercangak depan tv tgk tv smpi busan... haisss.. ingatkan bile meluangkan masa depan tv ni lepas la busan aku berkeja seminggu.. rupenye.. tensen jugak aku ngan tv nih.... bukan apa.. tv ni time2 hari minggu ni aku nk la tgk cite2 besh.. citer2 menarik... haiiihh... tv percuma tu aku nengok ad gak la cite yg besh tp malang nya x menarik... itu aku x kesah la lg an... yg buatkan aku bengang nyer.. aku ada melayari sebuah stesen berbayar.. ini stesen ha... banyak punya syial la... aku langgan stesen ni aku nk tgk cite - cite yg menarik....

x habis-habis cite indon.. cite seberang.. macam gampang... haishh.. aku pon xtau la ap dalam pikiran pengusaha stesen berbayar ni... jgn la harapkan keuntungan semata2... pikir kan la duet yg telah di laburkan oleh pelanggan2 yg melanggan stesen radio anda.... cerita2 seberang aku tahu la murah2 belaka.. dan senang2 je utk bawa masok dalam rangcangan tv2 di malaysia ni.. aku harap suatu hari nnti stesen tv ini akan sedar bahawa Malaysia adalah negara yg diduduki oleh kaum Melayu, yg keseluruhan nya adalah penduduk terbesar di Malaysia... bukan nya INDON... benging la.. nk marah sapa lah aku nih... hanya insan kerdil yg mampu meluahkan rasa tidak puas hati melalui laman sosial dan blog...

ini sajalah tmpt nk luahkan rase2 yg terbuku dlm hati.. ish2... harap dorg sedar...

Sempena hari Pekerja pada 1 mei lepas.. aku nk wat ucapan sikit lah.. pedulik apa.. ni blog aku.. suka ati aku la nk wat ucapan bile2 mase je aku cuke.. hehehe Seamat menyambut Hari Pekerja kepada Semua pekerja2 d Dunia... truskan lah berusaha demi kemajuan Diri, Bangsa Dan Agama... \

hmmm x silap aku bie erk ari ibu.. ari ni ke.. xpe la x ingat a aku hari ibu tu bile... walauapa pun... aku nk ucapkan selamat ari ibu kepada semua IBU ibu d dunia ini yg telah mendidik dan membesarkan anak-anak dengan susah payah.. JASA MU AKAN KU KENANG DAN BALAS... kepada mak aku sndri.. Selamat hari ibu... terima kasih kerana telah membesarkan aku selama ini.. Aku xkan melupakan semua jasa dan pengorbanan mu sehingga akhir hayat ku...

Thanks My moms... Happy Mother Days...

No comments: