Monday, July 5, 2010

aku dan diyew..

kenapa... why??? bakpo ???

aduh.. banyak nye bende bermain dalam otak aku nih..
adakah aku tidak cukup sempurna bagi dye???

aku mengakui bende tuh.. aku tidak sempurna.. tp aku telah berusaha untuk ke arah yg lebih sempurna.. knp la begini juga suratan nya??? adakah aku telah tawar hati dengan nya?? apakah silap dan salah aku?? knp aku di surat kn begini??

dalam mencari cinta sejati.. aku terus mencari dan mencari... sampai la satu ketika aku merasakan aku telah menjumpai cinta sejati aku.. aku dpt rase kan dye la yg aku cari selama ini... indah nye d permulaan perkenalan... semuanya indah bg aku.. dan aku telah berjanji bahawa tiada lain lg melainkan dye...

pada waktu sekarang ni aku tgh berperang ngan dye.. aduih.. sampai da satu tahap yg xbuley aku tahan.. dan aku pon xtau ap yg aku lakukan dan sudah aku lakukan... apakah sampai di sini sahaja berakhir nya semua ini?? ad sesuatu yg menyekat kebahagiaan aku dengan nya.. bukan org ketiga.. dan juga bukan apa.. tp aku tidak tau apakah e2.. adakah ini akn berulang kembali seperti mana cinta yg aku harapkan sebelum ini berkekalan tetapi putus di tgh persimpangan..??

Seperti sebelum ini.. aku telah membiarkan cinta itu pergi meninggal kan aku dek kerna perangai aku yg x tau menghargai.. adakah kesilapan kali kedua akan berulang kembali pd diri ku ini?? ohhh tuhan.. tolong la hamba mu ini..

2 comments:

Era said...

ubah persepsi. di mana ada kemahuan, di situ ada jalan.

jadi, kamu sebagai seorang lelaki, cari jalan.. :)

naim said...

terima kasih nemo..