Thursday, May 20, 2010

di keheningan pagi..

Sewaktu aku tiba di pejabat ku... aku pon berjalan menuju ke punch card.. Selepas

punch card aku pon berjalan keluar menuju ke motosikal ku..

TIBA-tiba...

aku telah ditegur oleh seseorang yg kebetulan berada di situ.. dan berlakulah perbualan seperti berikut..

Piah : Naim.... awal datang pagi ni..

Naim : ye Cik.. hmm awal sket pg nih.. Slalu da ngam2 sampai kol 8..

Piah : Naim.. ley saya tny skit x?

Naim : Buley.. xde hal.. Byk pon Xpe..

Piah : Naim.. Npe ngan ko nih??

Naim : Npe ap pulak nih?? (aku kebingungan..)

Piah : Sy tgk naim ni awal-awal masok kije dulu SMART.. HENSEM... je.. kenapa la

skunk ni sy tgk serabut je.. ada masalah ke??

Naim : Ish xde ap la cik.. Sy biase je.. Npe cik??

Piah : Xde la.. sy bkn ap.. kat sini ramai yg tgk kn awak..

Naim : oo0ooo yeke..(bangga nya aku...)

(ada jugak org tgk aku) wakakkakakkaka...

Naim : Xpe la cik.. sy nk g wat kije dulu k..

Piah : ok hati-hati..

huh... pagi2 aku da kebingungan dalam kebanggaan.. wakakakka.. hensem gak aku ni kn.. hehe

sampai di sini je la cite aku wat kali ni yew.. hehe

No comments: