Friday, April 2, 2010

PunchCard Kne kn aku APRILFOOL....

Arrghhh...

betapa bengang nyer aku smlm..

crite nya bermula begini..(cewahh), kebiasaan pada waktu pagi sewaktu aku tiba di depan opis.. aku selalu melihat jam punch card tu manjang je lambat.. lau sikit xpe la gak kn... ini dekat 10minit lambat nyer...

keadaan ini berlarutan la lebeh kurang sebulan setengah yg mane JAM punch card tu lewat 10 minit...

lame kelamaan aku pon da terbiase datang lambat ke opis aku.. sbb aku da tau jam puncard aku slalu lambat dr jam betol.. so sepanjang tu aku slalu la datang tepat kol 8 pagi (mase betol nyer)... mase jam punch card masih lg pokol 07:50 pagi..
So, aku pon lega la datang cm tuh...

TIBA-tiba........

Pada 1 April 2010.. aku pon datang cm biase tp kali ni agak lewat cikit la dlm 08:05 pagi dan aku beranggapan... jam punch tu masih lg rosak dan aku masih lg awal 5 minit..

setelah aku tiba d depan jam punch card tu aku TERKEJUT BEROK... rupe2 nyer jam punch card tu da ELOK...!!!!!!!

dan.. aku pon terpakse la punch dan terima hakikat yg aku ni da terkena APRILFOOLLLLLL... pepagi ngan jam PUNCH CARD tu..

e2 la cerita nya... kesian aku... kekekkeke

No comments: