Friday, March 5, 2010

Penat.. ari ni shoot Sukan Olahraga..

assalamualaikum...


ari ni aku betol-betol penat 'gile' dari pagi sampai la ke tgh ari

shoot gambar Acara Sukan Olahraga kat skola aku...

macam2 acara diadakan dalam sukan tu sampai aku sendiri x sempat nk shoot

sesetengah moment yg menarik..


Cuaca yg agak baik hari ni dan panas terik membolehkan acara Sukan berjalan dengan lancar... alhamdulillah..

Yang paling menarik.. Pengalaman kali pertama aku kat skola tu.. aku join skali lari dalam ACARA 4 X 400m kategori cikgu dan budak Form 6..

huh.. agak laju jugak aku lari..hehe (puji diri sendiri) da lame aku xlari dalam acara-acara cmtu.. last dulu pon mase form 5...

Kemenangan jatuh kepada team Form 6.. TAHNIAH...!!! xpe.. xkesah.. asal kan kite sume happy.. mmg besh la cikgu-cikgu skola aku.. laju gak dorg lari.. sempot aku nk kejar...hehe

tp apa-apa pon.. TAHNIAH kepada sume yg terlibat dalam menjayakan ACARA SUKAN OLAHRAGA SMKSM 2010...!!

ANDA SUME TERBAEK..TERBAEK LAH... !!!!!!!

nnti aku post lak gambar2 yg aku shoot td k..TUNGGU!!!!!!!!

3 comments:

Era said...

mane gambanye?

funKafuLo said...

mane pic nyer???

naim said...

alamak.. sory2.. gambar masih dlm proses la.. hehe

sbnrnyer mase shoot pakai kamera cigu sowg nih.. pastu dye manjang lupe nk bawak dtg skola.. so xdpt r aku nk post gmbr2 tu..

tggu ye kengkawan..hehe